همه چی نرماله غیر خون ریزی زیادم که استراحت مطلق شدم🥲🥲🥲

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم انشالله خونریزیتم قطع میشه لذت میبری از بارداریت. تاریخ گهواره رو طبق آخرین پریودت وارد کردی یا طبق سونوگرافی؟

ناراحت نباش عزیزم هرچی خواست خداست ان شالله خدا که بد نمیخواد برا بندش‌توسل کن

ایشالاه که خونریزیت قطع بشه

سوال های مرتبط

مامان baby مامان baby هفته بیست‌وششم بارداری