مامانا سلام کیا تو هفته ی من قرمه سبزی خوردن

۱۵ پاسخ

من زیاد خوردم تا الان

قرمه سبزی مشکل نداره

مگه قرمه سبزی چشه گلم؟

خب پس میرم به امید خدا درست میکنم

من اینقد خوردم ک نگو تنها غذای ک میتونستم بخورم

بخور عزیزم چیز بدی نداره که

منم دکترم میگه هفتگی حساب میکنیم،ولی مثلا من هنوز تو سه ماهم ،روز حساب کنم ولی دکتر میگه تو چهارماهم،نمیدونم

😐😐😐😐

من از اول خوردم

من خیلی هوس کردم گفتم یبار بخورم ان شااالله چیزی نمیشه

من از اولش خوردمممم حداقل هفت یکبار خوردم

من از اولش خوردم

بخور نوش جونت
دکتر به من گفت همه چی بخور اما زیاده از حد نخور پشت سر هم

منم خیلی خوردم
۱۵ هفتگی یعنی الان چن ماهه

بخورنوشه جونت من اینقدرخوردم

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری