اره بابا منم امروز بعد از 9روز تاخیر زدم
برا دخترم یکیشو زدن یکیش نبود
الان دخترم ۵روز دیگه میشه ۳ماهش ولی هنوز زنگ نزدن
به موقع ببری بهتره مگه اینکه سرما داشته باشه
من هنو نزدم🤦♀️
باید۱۲/۲۳ میزدم سرما خورد گفت هر موقع خوب شد بیار دگه زنگ زدم گفت نیستم بعد ۱۳بدر بیا تا بزنم
اره من با ۱۵ روز تأخیر زدم،چون واکسن نیومده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.