۵ پاسخ

اره بابا منم امروز بعد از 9روز تاخیر زدم

برا دخترم یکیشو زدن یکیش نبود
الان دخترم ۵روز دیگه میشه ۳ماهش ولی هنوز زنگ نزدن

به موقع ببری بهتره مگه اینکه سرما داشته باشه

من هنو نزدم🤦‍♀️
باید۱۲/۲۳ میزدم سرما خورد گفت هر موقع خوب شد بیار دگه زنگ زدم گفت نیستم بعد ۱۳بدر بیا تا بزنم

اره من با ۱۵ روز تأخیر زدم،چون واکسن نیومده بود

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی