۵ پاسخ

آره من هنوز نزدم واکسن پسرمو تک سرفه داشت گفتم‌خوب بشه

نه عزیزم به موقع بزن

اگه دیر بزنی به همون اندازه باید واکسن ۴ ماهگی و ۶ ماهگی رو دیر بزنی

سلام عزیزم آره میشه اگر بچه مریض باشه می‌توانی دیر تر واکسن بزنید گلم

چرا آخه دلیل داری؟ دیر زدی یادت باشه بقیه واکسنا هم باید فاصلشون‌ رو رعایت کنی‌ مثلا ۴ ماهگی رو هم ی هفته دیر بزنی و ۶ ماهگی و تا آخر

سوال های مرتبط