۹ پاسخ

۸ هفته برو

۸ هفته

طبق پریود باید حساب کنی ۸هفته ک شدی بری

عزیزم اسپرم همسرتون چن بود؟ بعد عمل

من ۷ هفته ۲روز شده بود

من ۷ هفته و ۴ روز رفتم

من وقتی فهمیدم باردارم رفتم سونو کیسه زرده گف تشکیل شده بعدش ۸هفته رفتم برا تشکیل قلب

من هفت هفته و پنج روز رفتم

هفته هفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته چهاردهم بارداری
مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری