خانوما هفته چندم تشکیل قلب میریم

۵ پاسخ

من تو شش هفته ویک روز رفتم ضربان قلب تشکیل شده بود برای من باید بری ببین دکترا چی میگن

۸ ب بعد

من توی هشت هفته و چهار روز رفتم از نظر سنی جنینم هفت هفته بود عزیزم بهتره دیر تر بری تا استرس نداشته باشی

عزیزم من ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود

8باید بری

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولوم🧸 مامان فندق کوچولوم🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان دلبرک مامان دلبرک ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته دهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پنجم بارداری