هفته چندم قلب نینی تون تشکیل شد؟

۱۸ پاسخ

سلام خانوما خوبین
من امروز رفتم سونو طبق آخرین پریودیم ۸هفته و ۶ روز بودم
ولی طبق سونو امروز ۶ هفته و ۴ روزم قلب نی نیم تشکیل نشده بود
کسی بود با این شرایط قلب بچش بعدش تشکیل شده باشه؟؟
دکتر گفت ۱۰ روز دیگه دوباره بیا ولی با این تفاوت هفته ها گفت بعید می‌دونه تشکیل بشه
خیلی ناراحتم خیلیییییی
پارسالم تو هشت هفته یکی سقط کردم😔😔😔😔

۶ هفته و ۴ روز

۶هفته.عزیزم برای تشکیل قلب سالم روزانه یه سیب با چند تبکه به بخور

6هفته

۸ هفته بری بهتره

۶ تا ۸

۶ هفته و ۴ روز

۶ هفته و ۲ روز

۶ هفته و چهار روز

من ۷هفته

۶ هفته و ۴ روز

من خودم 6هفته و5روز

من پری روز رفتم تشکیل شده بود الان هفت هفته او

شیش هفته

۷ هفته

۷.

اگه قلب جنینت تشکیل نشده یه قلب شتر بگیر به صورت کباب پر روزی ۴ تا پر بخور تا یه هفته بعد برو سونو نگران نباش به امید خدا تشکیل میشه

هفت هفته و سه روز

سوال های مرتبط

مامان نقطه‌ مامان نقطه‌ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته سی‌ام بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته دهم بارداری