من ۸هفته و یه روز رفتم
۶ الی ۱۰ هفته
۶هفته و۲روز
من 9 هفته رفتم تشکیل شده بود
من دیروز رفتم 8هفته و دو روز....شمازودرفتی مطمئن باش تشکیل میشه 8هفته برو
۷ هفته و ۴ روز
۶ هفته کامل
من ۸ هعته رفتم تشکیل شده بود.قبلش ت
من ۶هفته و ۳روز تشکیل شده بود
برای سونو اگه میخوای بری ۷هفته کامل برو
7 هفته 4روز
۶هفته و۳روز رفتم تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.