سلام مامانا قلب نینیاتون کی تشکیل شد؟هفته چندم؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم من شیش هفته و یک روز رفتم سونو تشکیل شده بود

8 هفته

نه عزیزم ۶هفته و ۴روز بود یعنی داشت هفته ۷رو‌پر میکرد

سلام عزیزم
برا من ۶هفته تشکیل شد
اما تا ۸هفته دیگه باید تشکیل شه

سوال های مرتبط

مامان دلبرک مامان دلبرک ۴ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته ششم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته پنجم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۵ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری