۱۷ پاسخ

بستگی داره به دوره سیکل چند روز باشه
لقاح کی گرفته باشه دکتر میگه بهترین زمان ۸ هفته هست
چون هفته های پایین بری قلب مشاهده نشه فقط استرس به مادر میده و جلوگیری می‌کنه از تشکیل قلب

سلام خانم ها برا جنین ماه اول قرص فولیک اسید 1 ضروری هست یا ن
شما ها مصرف کردید؟

من ۶هفته ۵روز رفتم

۶ هفته و۳ روز

من ۷ هفته ۲ روز

شش هفته و ۲ روز

من امروز رفتم و الحمدلله تشکیل شده بود و صداشم شنیدم🥹

من ۶ هفته فیکس
نه یک روز جلو نه عقب
ولی واژینال بود قلبش ۱۲۰ بود
۷ هفته دوبارع گفت بیا بابد بره بالاتر زفتم شکر خدا پسرم ۱۵۳ بود قلبش

۷ هفته

۶هفته و ۳روز

۷هفته و ۳روز

۶,هفته و ۴روز

شش هفته و یک روز صدای قلبشو برام گذاشتن

6هفته و 5روز

من ۷هفته و۱روز

من ۶ هفته و ۶ روز رفتم ولی نشون نداد گفت ۲ هفته دیگ بیا

عزیزم برو اینبار پیش غفور پور بهترین دستگاه هارو داره خیلی دقیقه

سوال های مرتبط

مامان نقطه‌ مامان نقطه‌ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد