سلام خانما از هفته ی چندم قلب تشکیل میشه ؟

۶ پاسخ

سلام عزیزم متفاوته
من ۵ هفته و ۵ روزم بود رفتم سونو واژینال تشکیل شده بود

۶ ولی احتمال داره نتونن بگیرن صدای قلبشو شما ۸ هفته شدی برو

من یکشنبه رفتم ۷ هفته بودم تشکیل شده بود

من امروز رفتم شکر خدا تشکیل شده بود

پناهتو بده خدا حله

مال من شش بود

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پنجم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق کوچولوم🧸 مامان فندق کوچولوم🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۱ ماهگی
مامان زیبای من مامان زیبای من روزهای ابتدایی تولد