۶ پاسخ

از هفته ۶ حتی ممکنه تا هفته ۱۰ هم طول بکشه من هفته ۷ رفتم تشکیل شده بود 🤗

من استرس دارم هفته ی ۵ رفتم بهم گف ۲ هفته دیگ مجدد بیا

منم تو 6 هفته و 3 روز سونو شکمی

۸هفته

۷و۸و۹

7هفته من رفتم خداروشکر تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته پنجم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان فندق کوچولوم🧸 مامان فندق کوچولوم🧸 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گلوریا   💝💖💗 مامان گلوریا 💝💖💗 ۲ ماهگی