مامانا واکسن زدین ا.د هم میدین اشکالی نداره ؟

۳ پاسخ

نه عزیزم مشکلی نیست

بله دادم

مشکلی نیست داروهاشو مثل همیشه بده

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۳ ماهگی