۹ پاسخ

۰/۹ بود

برامن ۱.۰۹ بود

من باید شنبه برم

برای من ۲.۲بود

انتی زیر دو عالیه
بین دو تا سه میفرستن سلفری برا اطمینان ولی من تاحالا ندیدم کسی با انتی زیر سه بچش مشکل داشته باشه
بالای سه هم به تشخیص دکتر یا سلفری یا آمینو میدن که اونم احتمال سالم بودنش هست

من ۱۱ هفته و ۳ روز رفتم ۱نیم بود

۱۱هفته و۶روز رفتم عددش ۱و ۴۱بود

11 هفته و 6 روزم هفته دیگه نوبت دارم

من ۱۱هفته و ۴روز هستم ولی هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان rabert🫶 مامان rabert🫶 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی