۱۰ پاسخ

من تا ۱۶ هفته کم میکردم از ۱۶هفته اضافه کردم کم کم

من از چرا پس وزنم از همون اول زیاد شد بیشتر وزنم بخاطر نفخه فکر کنم

من اضافه کردم

مگه ویار داری

منی که امروز رفتم رو ترازو تو دو ماه سه کیلو😞

من از ۱۴ هفته وزن اضافه کردم

منم اولاش کم کردم

عادی هست عزیزم انشالله 17یا 18شروع می‌کنی به اضافه شدن

منم مثل تو😅

سه ماه دوم

سوال های مرتبط

مامان هانا و حسین🩷💙 مامان هانا و حسین🩷💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هانا و حسین🩷💙 مامان هانا و حسین🩷💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری