۵ پاسخ

عالی من همیشه وقت معده اذیت میکنه کندو می جوم زود خوب میشم

چون رسول خدا گفته کندو برای جنین غذایی در شکم مادراست

من میخورم از هفته 12 تا 16 به اندازه یک نخود

اصلا کندور نخورید چون بچه بیش فعال میشه

سلام
برا ی چی باید کندور بخوریم؟

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان دلبر مامان دلبر هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری