۷ پاسخ

نه گاهی اتفاقا راحت میشم انگار گاهی هم اذیت میشم به پهلو بهتره

اره من حتی شکمم تیر میکشه

آره خیلی بد

وای من انقدر راحت بودم تا اخر طاق باز خوابیدم

اره چون وزن بچه میوفته رو مهره های کمر

اره بابا زیااااد

بله در حدی که نمیتونم راه برم

سوال های مرتبط

مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری