مامانا نینی من چیه به نظرتون ؟!

تصویر
۱۲ پاسخ

عزیز هنوز نرفتی انومالی ؟ من میگم دختره

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

اخه عزیزم تصویر ک چیزی رو نشون نمیده فقط احتماله...من نمیدونم چطور شما عکس سونو میفرستین و نظر میپرسین🙃

بچه پسر

ب پسر میخوره

سلام گلم این ماما تشخیص جنسیت انجام میده پیامش بده راهنمایت کنه.
پیج اینستا وایتا و روبیکا nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

پسره

به پسر میخوره

فکر کنم پسره

پسره 😍😍

بنظر من پسر😍😍😍

دخترنیس؟

سوال های مرتبط

مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان رسا مامان رسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی👶🏻 مامان نی نی👶🏻 هفته بیستم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان nini مامان nini هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا جان💓 مامان نورا جان💓 ۷ ماهگی
مامان جوجه کارن مامان جوجه کارن ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معصومه خانم مامان معصومه خانم ۴ ماهگی
مامان حبه انگور مامان حبه انگور هفته هجدهم بارداری
مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان اسما و آریا🩵 مامان اسما و آریا🩵 ۱ ماهگی