۵ پاسخ

پسر من خیلی خیلی شدید یبوست بود بردمش پیش ی دکتر خوب یدونه شربت داد برا
گفت مرغ و سیب زمینی و موز .... ندم بهش
عدس و دال عدس ماش پرتقال و کیوی سیب .... بدم بهش
الان خداروشکر بهتره

اب خیلی کمکه به یبس نشدن

هانا یبوست بود شدید، بهش به حرف مامانا قطره بی بی کر دادم هر 8 ساعت 5 قطره، خوب شد،

وای چقدر از یبوست میترسم
کره روغن زیتون میزنی به غذاش؟اب کافی میدی

آخ منم همین مشکلو دارم هرچی میدم خوب نمیشه

سوال های مرتبط