از30هفته ماما همراه بگیرم خوبه؟؟

۳ پاسخ

من استرسم شرو شده از الان

من از سی دو هفته گرفتم نه زود نیست چون باید ورزش های که میگه رو انجام بدید

زوده اکثرا میگن بعد ۳۶ هفته ولی بنظر من بزار ۳۴ به بعد بگیر

سوال های مرتبط

مامان 🥹فندق❤️ مامان 🥹فندق❤️ ۱۱ ماهگی
مامان neneooo مامان neneooo ۱۲ ماهگی
مامان جانا مامان جانا ۱ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۳ ماهگی