ماما همراه کی باید بگیرم ؟

۴ پاسخ

من ۳۶ هفته گرفتم

در کل تا هفته ۳۴ فرصت دارید ماما همراه بگیرید من خودم این هفته تازه گرفتم و اینکه باید کلاس های آماده گی و ورزش برید زودتر برید بهتره هزینه شم زودتر قرارداد ببندی به نفعه

از هفته 32یا 33
من این موقع رفتم

من هنوز نگرفتم ولی قصد دارم تو هفته ۳۵ تا ۳۶ بگیرم دیگه

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری