کی ببم ماما همراه بگیرم

۳ پاسخ

باید زودتر قرار داد و ببندی که خیالت راحت باشه لحظه های آخر میبینی تایمش با یکی دیگه اس بدون ماما همراه میمونی اذیت میشی

۳۷هفته یا ۳۶

الان برو دیگه باهاشون قرار داد ببند

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا ۱ ماهگی
مامان neneooo مامان neneooo ۱۲ ماهگی