اگر من ۱۵ هفته برم جنسیت مشخصه؟

۷ پاسخ

گلم من تا الان همش ۲بار رفتم سنوگرافی یه بار ۵هفته بوده
یه بارم امروز بعد۵ماه رفتم سنوگرافی ک متوجه شودم شاه پسردارم قندعسل دارم 🤲❤️🥰🥰🧿
برای هفته آینده نوبت چکاپ کامل دارم واسه شاه پسرم 🤲خدا سلامتی بده

انتی نرفتی؟؟

۱۰۰٪ نیست ولی با دقت ۸۰٪ مشخص میشه

بعضی سونوگرافا احتمال میدن اما تو آزمایش ژنتیک معلومه

همین الانم مشخصه

عزیزم من ۱۵ هفته و ۱ روز رفتم کاملا مشخص بود

منم خیلی دوست دارم برم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۹ ماهگی
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری