سلام ۱۵ هفتم پر شد برم واسه سونو جنسیت مشخصه؟

۸ پاسخ

انومالی برو دقیقع

عزیزم فکر کنم مشخص بشه ولی به نظرم تا ۱۸ صبر کن قطعی دیگه بهت جنسیت بگن

یکسره آنومالی برو سنو الکی دادن خوب هم نیست

سلام عزیرم من ۱۳هفته بهم جنسیت گفت

اره برو من ۱۶ هفته رفتم

سونوی آنومالیتون رو بابد 18 هفته بشین برا جنسیت قطعی

سونو انتی رو رفتین؟

وایسا هجده شد برو

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۹ ماهگی
مامان 👩‍❤️‍👨 مامان 👩‍❤️‍👨 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رزا کوچولو مامان رزا کوچولو ۲ ماهگی