من ۱۵هفته رفتم صد در صد نگفت ولی احتمال داد فقط و گفت صبر کن تا انومالی به کسی نگو و خریدم نکن فعلا
من ۱۵ و یک رفتم مشخص شد
تا انومالی صبر کن بهتره ۱۸ هفته وچندروز بری
من ۱۴شد
بذار ۱۷ پر شد برو انومالی
اره من رفتم مشخص بود
چرا صبر نمیکنی تا آنومالی سونو زیاد برا بچه مضره
من تو ۱۶ هفته رفتم مشخص نبود دیگه صبر کردم تا انومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.