۲ پاسخ

من ك ديروز معاينه شدم ، يك بار هم سه روز قبل ،
اولي خيييلي دردناك بود دومي قابل تحمل تر شده بود
٣٨ هفته به بعد معاينه ميكنن

۳۸ ب بعد معاینع میکنن مطب دکترت

سوال های مرتبط

مامان 🐣پسر طلا🫀 مامان 🐣پسر طلا🫀 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو (لیانا) مامان جوجو (لیانا) ۴ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری