سلام از شب بیداری های واکسن شش ماهگی 🥲

۵ پاسخ

وای وای یادم ننداز🥲شب بدی رو گذروندیم بعداز واکسن😭

14نوبت دخترمه
چندتاواکسنه؟

۱۸نوبت پسرمه چقدر من استرس دارم از الان

برای پسر من دوازدهم هست ولی الان مریض شده تب شدید داره خیلی بده نزدیک یکساعته دارم گریه میکنم 😭

اتفاقا الان اومدم همین تاپیک بذارم🫠

سوال های مرتبط

مامان آیلین خانم💗 مامان آیلین خانم💗 ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان محمدصدرا و فندق مامان محمدصدرا و فندق ۱۰ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی
مامان جاوید❤ مامان جاوید❤ ۱۱ ماهگی