۸ پاسخ

من اول مولفیکس بستم بعد مغازه ای که میخریدم نداشت مای بی بی خریدم ازش، مای بی بی هم گرون شد الان کوکومی میبندم از هرسه تاش راضی ام

مای بیبی عالیه،مولفیکس خیلی مزخرف شده

صد در صد مای بی بی

مولفیکس اصن خوب نبود

مای بی بی

بین مولفیکس و مای‌بیبی دخترم مولفیکس راحت تر بود چون مای بی‌بی پودر جاذبش بیشتر

منم برای پسرم متی بی‌بی استفاده میکنم

مای بیبی بهترینه

سوال های مرتبط

مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی