۷ پاسخ

نه ضرری نداره .حتی پنی سیلینم اوکیه من امروز یکی زدم برا عفونت گلو

من سرکلاژ که شدم دو بسته دکتر بهم داد

من بعد سرکلاژم دوتا بسته بهم دادن تا یه هفته روزی سه تا

من یه هفته پیش بی اندازه گلوددرد داشتم همه جا هم تعطیل بود
زدم گوگل نوشته بود ضرر نداره ۳ تا دونه خوردم که فقط درد گلوم بیوفته

ن من سرماخوردگی داشتم ی مدت آموکسی‌سیلین و مصرف کردم از دکترم پرسیدم گفت عب نداره

من دوبار رفتم دکتر هر دوبار اموکسی سیلین 500تجویز کردن هر دوبار هم پرسیدم گفتن ضرر نداره😜

مجازه ولی خود دکتر باید بنویسه معمولا مترونیدازول و آزیترومایسین میدن

سوال های مرتبط

مامان اقا آرشا🩵 مامان اقا آرشا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری