عزیزم زردالو کلا میوه ناسازگاری هستش پدرم چون باغ دارن و میوه ک برداشت میشه از باغمون زردالو هست سعی کن وقنی بخوری ک بعدش چیزی نخوری ۲ ساعتی چون فوق العاده ناسازگاره وگرنه هیچ عیبی نداره سعی کن زیاده روی تو خوردنش نکنی مثلا زردالو با گوشت یا لبنیات کاملا ناسازکاره
کمش نه گلی
نععععع
نه بخور ولی زیاد نه نفخ داره
ن چ ضرری بخور ک دیگ گیر نمیاد فصلش بگذره
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.