سلام عزيزم بي ضرر ترين انتي بيوتيك در بارداري اموكسي سيلينه عزيزم
ولي باز حتما با پزشك مشورت كن بخور
من خودم تو سه ماه اول٥٠٠مصرف كردم بخاطر سرماخوردگيم
من ۸هفته بودم دکتر بهم داد
با پزشک مشورت کن
ولی درکل خطر عفونت بیشتر از قرصه
آره عزیزم اصلا نخور من از وقتی باردار شدم هیچ قرصی نمیخورم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.