خوردن آموکسی سیلین تو بارداری ضرر داره؟

۴ پاسخ

سلام عزيزم بي ضرر ترين انتي بيوتيك در بارداري اموكسي سيلينه عزيزم
ولي باز حتما با پزشك مشورت كن بخور
من خودم تو سه ماه اول٥٠٠مصرف كردم بخاطر سرماخوردگيم

من ۸هفته بودم دکتر بهم داد

با پزشک مشورت کن
ولی درکل خطر عفونت بیشتر از قرصه

آره عزیزم اصلا نخور من از وقتی باردار شدم هیچ قرصی نمیخورم میترسم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری