۹ پاسخ

سلام واس من ۸۵۰ شد

من شد۱۰۶۰

من تو اسفند رفتم ۸۰۰ دادم

من اسفند رفتم ۷۰ تومن شد با بیمه

سال جدید تعرفه ها افزایش داشته .من قبل عید ۱۸۰۰بود دوسه روز پیش تو سونو بودم یکی اومد نوبت زد ۲۸۰۰🤯

سرویکس واژینال تقریبا ۵۰۰
انومالی ۱۴۰۰

۱۵۶۰ شد برا من چند روز پیش رفتم

توی قم 700هزار تومو

سلام جونم من دیروز رفتم ۱۶۵۰ شد

سوال های مرتبط

مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دونه برف مامان دونه برف هفته سی‌وچهارم بارداری