بستنی از کی مجازه؟

۳ پاسخ

چون شیرین کننده داره تا یک سالگی مجاز نیست

والا من میدم بص هر دقت خودم میخورم🤣

سوال منم هست من دخترم از 8ماه خورده

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۱۲ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۸ ماهگی
مامان Konjed مامان Konjed ۷ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان حسیبا مامان حسیبا ۱ سالگی