پسرمن ازپایان چهارماهگی نشست خیلی هم دوست داره وسریع حرکت میکنه وکل خونه روباهاش میچرخه،دخترمم وقتی کوچیک بودمیذاشتم زودم راه افتاد،هیچی نمیشه میتونی بزاری عزیزم
ازوقتی کف پاهاش کامل ب زمین برسه
منسوخ شده
من از پنج ماه عالی بود
پایان هفت از وقتی بچه تونست بشینه
آره بابا بزار ولی ببین خودش محکم میتونه وایسه و خودشو سفت نگه داره اگه اوکی بود بزارش
نمیدونم چرا میگن ضرر داره والا همه ماها از بچه گی استفاده کردیم و الان هم مشکلی نداریم
من از ۵ ماهگی گذاشتم خیلی خوبه عالیه
استفاده نکنی بهتره
از ۶ ماه به بعد
من گرفتم ولی بچم توش انگار کمرش درد میگرف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.