روروئک از کی مجازه؟

۱۱ پاسخ

پسرمن ازپایان چهارماهگی نشست خیلی هم دوست داره وسریع حرکت میکنه وکل خونه روباهاش میچرخه،دخترمم وقتی کوچیک بودمیذاشتم زودم راه افتاد،هیچی نمیشه میتونی بزاری عزیزم

ازوقتی کف پاهاش کامل ب زمین برسه

منسوخ شده

من از پنج ماه عالی بود

پایان هفت از وقتی بچه تونست بشینه

آره بابا بزار ولی ببین خودش محکم میتونه وایسه و خودشو سفت نگه داره اگه اوکی بود بزارش

نمیدونم چرا میگن ضرر داره والا همه ماها از بچه گی استفاده کردیم و الان هم مشکلی نداریم

من از ۵ ماهگی گذاشتم خیلی خوبه عالیه

استفاده نکنی بهتره

از ۶ ماه به بعد

من گرفتم ولی بچم توش انگار کمرش درد میگرف

سوال های مرتبط

مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۰ ماهگی
مامان مرسا✨ مامان مرسا✨ ۱ سالگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان ارتام مامان ارتام ۹ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی