۴ پاسخ

اره شکم منم بچه هر کدوم وری بره اونجا نبض میزنه

نبض نبض خودته
منم حس میکنم ولی حرکت به چیز دیگس

اگر تکون میخوره اره مثل ماهی

منم اینو حس کردم بعضی دوستان میگن بچس،اما ی دکتر گفتش که چون عروق و شریان های رحمی دارن قطور تر میشن و رحم بزگتر میشه اونا برجسته تر میشه روی شکم حس میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری