سلام خانما قطره بی بی کر برای چیه؟؟

۳ پاسخ

سلام ببخشید دخترم تو 4 ماهگیه .ابریزش بینی داره چکارکنم

اگ یبوست داره یبوست از بین میبره

نفخ و دل پیچه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۲ ماهگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۷ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی