خانما از کی شکم ترک میخوره

۹ پاسخ

بدن بابدن فرق داره ودرکل ب ژنتیک کارداره

معمولا از ۲۷ یا ۲۸ به بعد میخوره

هر بدنی فرق داره
ممکنه اصلا ترک نخوره

برا من یکم خورده

بدن با بدن فرق داره
من سر شکم اولم ۳۶ هفته ترک خوردم

ولی از ۳۰ هفته افتاد واس من

برای من که یهو افتاد روغن زیتون میزدم ولی یهو دیدم زیر شکمم پر شده خط خطای زیاد هرچقدم زدم فایده نکرد

۲۸.

من ک خوردم بدجور😒

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۴ ماهگی
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و کیان مامان شاهان و کیان ۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی
مامان بیدمشک 🪻💗 مامان بیدمشک 🪻💗 ۵ ماهگی
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری