برای من از ۱۹ هفته شروع شد....
شکمم پر ترکه ...
ولی خب دوسشون دارم 😂
هرچی ترک نخوره بهتره من الان بعد سه ماه زایمان هنوز این ترک ها درد میکنن
من اصلا یه ترک هم نذاشتم شکمم صاف و قشنگ یهو تو هفته 35 شد پر ترک
شکمتو چرب کن که کمتر ترک بخوره
من پهلوهام دوهفتس خورد
شکمم یدونه کوچیک زد
من حس میکنم پهلوهام ترک بخوره فقط چون جاهای دیگ همونقدریه و شکمم کوچکیع ولی پهلو هام کش میاد هعی
من سي هفته شكمم شروع كرد ب ترك خوردن☹️
من شکمم تاالان ترک نخورده خداروشکر
برا من فعلا نخورده
من هنوز ترک ندارم
ازماه 7 به بعد🫠
مال من از ۲۷ هفته شروع کرد تا الان ۵ تا خط افتاده🤦
ماه هشت ک رسیدم کلا داغون شدم
هرچی اولش هیچ درد و چیزی نداشتم ماه هشت داره جبران میشع
من بااینکه چرب کردم باز یکم ترک افتاد
از ماه هفتم هشتم بیشتر
من همه جام ترک خورد جز شکم ، پشت زانوهام رونام رو سینه پلوهان باسن
برای بعضیا کلا ترک نمیخوره به ژنتیک بستگی داره ولی از ماه ششم هفتم حتما چرب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.