خانما یکی دوتا جیگر تو بارداری مشکلی نداره ؟

۷ پاسخ

دو س تا دونه خوردم

خب همون دیگ من الان اومدم شمال تو یکی از روستاهاش بهم میگن جیگر خیلی خوبه اینجا ب زنای باردار میدن

نخور

والا من نمیدونستم باردارم یشب خوردم و خیلی ام خوردم ولی خداروشکر مشکلی پیش نیومد ...دوتا اشکالی نداره

بله نخور

نه یکی دوتا مشکلی ایجاد نمیکنه

نه کمش ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری