۳ پاسخ

انتی

میگن انتی دقیق تره و همون تایم زایمانی که میده تقریبا همون میشه و من هنوز طبق انتی پیش میرم با اینکه انومالی دو روز کمتر زد

از انتی حساب کن

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد🤰🏼🩷 مامان شهرزاد🤰🏼🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری
مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری