۳ پاسخ

اره بگو دکترت تو سیستم ثبت کنه به کد رهگیری ک بهت میده داروخانه بری با بیمه حساب میشه ۱۶۶ تومن من خریدم

اره با بیمه ۸۰ و خوردی

بله میگیره من از داروخونه ۲۹ فروردین گرفتم شد ۸۹ تومن

سوال های مرتبط

مامان 🐳حامی🐋💙 مامان 🐳حامی🐋💙 ۷ ماهگی