۴ پاسخ

اشکالی نداره شنبه‌ برو

۱۸هفته و چندروز باید بری.

تا ۲۰ هفته فک کنم

دیگه باید تو ۱۸ یا ۱۹ هفته بری

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان زینب بانو 🥹🫀 مامان زینب بانو 🥹🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها هفته سی‌ویکم بارداری