بچهای دزفول بابایی نوبت نداد قهاریی خوبه؟

۵ پاسخ

یوسفوند برو عالیه

من کلا پیش بابایی نرفتم پیش تنورساز و یوسف وند رفتم، دکتر یوسف وند هم جنسیت رو ان تی درست تشخیص داد هم کم بودن رشد دور شکم رو

آره قهاری خوبه بساق زاده هم خوبه ..

من فردا نوبت دارم بابایی ولی بهزادی خوبه

بهزادی هم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری