سلام مامانا من ۶ هفته ۳ روزمه
کی برم واسه تشکیل قلب ؟؟؟؟

۷ پاسخ

سلام هفته هشتم یا نهم برین

امن دیروز رفتم تشکیل نشده بود هفته 8برو

عزیزم بذار هشت هفته برو

من 6هفته رفتم تشکیل نشده بود
8 هفته و3روزم بود رفتم تشکیل شده بود خداروشکر

من هشت هفته رفتم

بتات چن بود گلم؟

۸ هفته عالیه

سوال های مرتبط

مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری