بچها کی برم سونوی قلب؟الان ۶ هفته و ۶ روزمه

۸ پاسخ

خیلییییی زوده اصلا عجله نکن
من ۸ هفته رفتم
زود بری استرس میگیری

۸ هفته برو

منم ۶هفته و ۶ روزم برای ۱۶ نوبت گرفتم برم سنو
خدا کن بریم همه چی اوکی باشه ❤️❤️

۸ و دو سه روز خوبه بری

۸ هفته

من همین موقع ها رفتم

۸ هفته برو

من شیش هفته رفتم تشکیل شده بود شما عجله نکن سه چهار روز دیگه برو انشالله تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فسقلی🩷💙 مامان فسقلی🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری