سلام خانوما، علائم پریودی و حالت تهوع تو هفته ۱۸ طبیعیه ؟

۳ پاسخ

من هر دو رو دارم

من یه حالت تهوع خیلییییی محو دارم از هرکی پرسیدم میگن بخاطر اینه ک داره موهاش در میاد
دل درد و کشیدگی ام ک برا بزرگ شدن رحمِ تا اخرش داریم

درد پریودی من دارم حالت تهوع ام دارم

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرسام 🩵💙🩵 مامان آرسام 🩵💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری