خانوما ۱۷ وپنج روز میتونم انومالی برم؟

۳ پاسخ

من 17 و 3 رفتم دیده شد ولی میگن 18 به بعد بری بهتره

۱۸هفته بهترین وقتشه

واسه من دکترم درست ۱۷ هفته نوشته
میگن بهترین زمانش ۱۸ هفتس ولی چون واسه من دکترم حساب کرد ۱۷ نوشت دگ همونو میرم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیسل و پِسملی مامان آیسل و پِسملی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی و آریا و آنیا مامان علی و آریا و آنیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس👶🏻🌻 مامان امیرعباس👶🏻🌻 روزهای ابتدایی تولد