خانما این جواب آزمایش انتی چطوره

تصویر
۸ پاسخ

برا منو. هنوز ندادن. سر در نمیارم ازش

خوبه ریسک نداره

عالیه خداراشکر عزیزم مشکلی نیست

عزیزم واسه من فری بتا بالاست مثل تو خیلی ترسیدم دکتر چی گفت بهت؟
ریسکاش همه منفی شده فری بتا زده۷۸

جنسیتو گفتن بت؟

شما الان دوازده هفته چند روزین

سلام عزیزم چندهفته رفتین شما

دوستان برام ریسک زده تورا خدا دعا کنین نینیم سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرشا وتودلیم مامان آرشا وتودلیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیسان وتودلی مامان علیسان وتودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته هجدهم بارداری
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۴ ماهگی
مامان .... مامان .... هفته بیست‌ویکم بارداری