سلام خانما جواب ازمایش انتی من چطوره

تصویر
۴ پاسخ

این آزمایشگاه انگار عادتشه همرو ریسک دار میزنه

ان تی خیلی بالاس .

واقعا موندم که چرا الکی میگن خوبه ٫ بله درسته ریسک خیلی خیلی بالایی نداره ولی اون ستون سبزه رو میبینید ٫ ریسک سندروم داون هست ٫ که برا منم اون‌طوری بود و دکتر سلفری نوشت ٫ واقعا هر کی هم نمیفهمه میاد نظر میده

سونو انتی بهت احتمال نداد جنسیت رو؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا 🙏🥹 مامان معجزه خدا 🙏🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ویکم بارداری