این آزمایشگاه انگار عادتشه همرو ریسک دار میزنه
ان تی خیلی بالاس .
واقعا موندم که چرا الکی میگن خوبه ٫ بله درسته ریسک خیلی خیلی بالایی نداره ولی اون ستون سبزه رو میبینید ٫ ریسک سندروم داون هست ٫ که برا منم اونطوری بود و دکتر سلفری نوشت ٫ واقعا هر کی هم نمیفهمه میاد نظر میده
سونو انتی بهت احتمال نداد جنسیت رو؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.