۶ پاسخ

والا ادم استرس میگیره دست خودشون نیست ک منم تو دلم این سوالا برام پیش میاد😂🦦

من تا حالا اینجوری تاپیک نزدم، ولی منم این فکرا دارم. البته من نگرانی ۳۵ به بعد ندارم، چون پسر اولم ۳۶ و سه ردز دنیا اومد همه چیش خوب بود خدا رو شکر
شما شیرازی ژنت خوبه استرس نداری خوب
خوش به حالت. :)

*چطونه

بخدا یکی تودوستام بود هرهفته تاپیک میزاشت همینومیگفت😂😂

از بس هی میان میگن وای یکی بچه ش تو این هفته بدنیا اومد و وای یکی بچه ش تو این هفته فلان شد استرس میدن به بنده خدا ها

من ۳۵ هفته زایمان کردم .پسرم سالمه خدارو شکر فقط دو روز رفت nicu اکسیژن گرفت

سوال های مرتبط

مامان اهورا🤍🧸✨️ مامان اهورا🤍🧸✨️ روزهای ابتدایی تولد
...... ...... قصد بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد ۷ ماهگی